Halloweendisco

Nästa fredag har båda tjejerna festligheter med klassen.
Jossans klass ska ha disco och Linnéas trollfest. 
Josefine vägrar vara "bara fin" det här året utan har själv sett ut en dräkt hon önskat sig.
Hon blev jätteglad när jag berättade i går att jag köpt just den och och nu ser hon verkligen
fram emot discot.
Tänkte jag skulle ta i ganska rejält med smink och annat.
Försöka få till en snygg vampyrlook.
Annars får de ju absolut inte gå runt sminkade (förutom hemma när de klär ut sig)
...men nu är det ju trots allt Halloween och Josefine har nog ingenting emot att få
utnyttja tillfället att sminka sig lite extra, känner jag henne rätt ;)
 
Linnéas troll-outfit är inte riktigt bestämd än dock men det blir nog något hemmaplock skulle jag tro.
Det brukar bli rätt bra, känns inte alls som länge sen Josefines klass hade trollfest men det är det ju
...4 år sen för att vara exakt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide