Glossybox Oktober

Månadens Glossybox kom precis!
Har blivit en riktig favorithöjdpunkt varje månad.
Den här gången har jag varit duktig och inte ens googlat vad andra fått :P
(snacka om att egentligen förstöra spänningen trots att inte alla får riktigt samma).
 
Jag har faktiskt beställt en prenumeration till sambon också, The Man Box!
Ska bli lika spännande att se vad han får :)
 
Nu har jag inte testat grejerna än då jag precis packat upp den och tagit kort men jag är mest nyfiken på primern!
Det kunde inte bli bättre då jag verkligen var i behov av en primer och har kollat runt efter en bra de senaste dagarna.
Nu ska jag ge denna en chans först :) 
 
 
 
Det jag fick i månadens box var följande:
 
 
ACO Sense & Care Rich Foot Cream - Originalprodukt 29 kr/30 ml
"Fötterna tvingas utstå många påfrestningar och får sällan den uppmärksamhet de förtjänar.
Tills nu. Denna rika fotkräm återfuktar och är perfekt att använda efter ett härligt fotbad."
 
MONU Illuminating Primer SPF 15 - Originalprodukt 265 kr/50 ml
"Lystergivande och ljusreflekterande primer med solskyddsfaktor som gör att din hudton
upplevs som jämnare. Innehåller antioxidanten E-vitamin som skyddar mot fria radikaler."
 
HOT MAKE UP Multi Eyeliner Mascara - Originalprodukt 79 kr/17 g
"Gör din höst färggladare med eyeliner och mascara i ett från Hot Make Up.
Den lätta konsistensen gör den enkel att applicera och du sparar både tid och plats i badrumsskåpet."
 
OCÉANE Make Up Remover Pen - Originalprodukt 45 kr/3 ml
"Brasiliansk innovation som enkelt justerar och tar bort överflödig makeup runt ögon och 
läppar. Praktisk "on the go-produkt" med mild makeup-remover som inte torkar ut huden."
 
SHEER COVER Lip to Lid Highlighter - Originalprodukt 149 kr/1 g
"Lite extra glöd är verkligen välbehövligt såhär i mörka hösttider. Denna bronzer/highlighter
ger dig en fin glöd och lyster. Svep den över dina ögonlock, kinder, läppar och dekolletage."
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide