Musikal

I dag har jag hållt igång lite mer än tidigare i veckan.
I alla fall senare halvan av dagen då det blev några vänder upp och ner från tvättstugan, städade sedan lite hemma och lagade middag som vi fick slänga i oss lite halvsnabbt jag och Linnéa innan vi traskade i backar och snöblandat regn till församlingshemmet.
Det var nämligen dags för treorna att visa upp sin musikal som de övat på i så många veckor nu för oss vuxna och syskon.
Jag kände i går, och i morse med för den delen, att det skulle bli tveksamt att orka ta sig dit.
Men jag struntade i hur ont jag hade, nästan så man vant sig nu och dessutom hade jag ju ändå orkat med tvätten och annat precis innan.
Är SÅ glad att jag gick, jag skulle ätas upp inifrån av dåligt samvete om jag inte gått eftersom jag aldrig vill missa något som rör barnens skolgång på det här viset såvida det absolut inte finns en chans i universum att närvara.
Så på ett sätt är det ju tur att jag inte ligger på BB ännu, det var jättekul att kunna vara där (trots att jag satt och tänkte "hoppas inte vattnet går nu!" ett par ggr :P).
Jag vet ju hur mycket hon övat både i skolan och hemma på alla sånger och danssteg och det var riktigt roligt att se henne där uppe på scenen, kände mig stolt. 
Filmade massor, ska jag visa Anders i morgon tänkte jag.
 
9 dagar över tiden dårå.
Känner att det är helt okej ändå, även om det är jobbigt as hell ibland...
Det jag är mest nervös över är att behöva igångsättas medicinsk väg,  vilket jag kommer få göra nästa vecka om han inte kommit ut tills dess.
På tisdag har vi en tid på sjukhuset i Linköping där barnets hjärtljud ska mätas en längre tid och en gynundersökning görs.
Efter det blir det samtal om hur man ska gå till väga och morgonen därpå får vi åka tillbaka och då sätts det igång.
Jag vet ju att de vet vad de gör men det känns förstås tryggare om han vill komma ut självmant.
Det håller vi tummarna för.
 
 
På tal om något helt annat så släpptes precis Instagram till WP8, äntligen säger jag bara! :)
 
 
 
 
 
 
Kom ut nu lille vän! 
Vi är mer än redo och väldigt nyfikna på dig vet du! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide